ساعی: زحمات شهید جمهور در ورزش بر هیچکس پوشیده نیست

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: رئیس جمهور فقید کشورمان در ورزش اقدامات شایسته‌ای انجام دادند که ثمره آن را در سال‌های آتی خواهیم دید.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص اقدامات دولت شهید جمهور در ورزش بیان کرد: توجه ویژه رئیس جمهور شهید به ورزش باعث دلگرمی اهالی ورزش بود و امیدواریم در آینده نیز این روند ادامه دار باشد. کم لطفی است اگر خدمات دولت شهید جمهور در ورزش فراموش شود چراکه پیگیری ایشان در پرداخت پاداش‌های ورزشکاران آن هم با برگزاری مراسمات تجلیل در فواصل کوتاه اقدام بسیار خوبی بود. آیت الله رئیسی با رهمنود‌های خود به ورزشکاران آنان را بیش از پیش تشویق به درخشش در رویداد‌های بین المللی می‌کرد. فقدان ایشان جامعه ورزش را در شوک عظیمی فرو برد.

ساعی در ادامه گفت: نباید از حق گذشت اهتمام و توجه وزیر ورزش و جوانان نیز از زمانیکه با درایت رئیس جمهور شهید در راس ورزش قرار گرفت اند، فضای بسیار آرام و خوبی را در ورزش ایجاد کرده است و این جو عالی می‌تواند منجر به اتفاقات بسیار خوب و درخشش ورزشکاران در مهم‌ترین رویداد ورزشی دنیا یعنی المپیک شود.

وی با اعلام درخواست ورزشی خود از رئیس جمهور آینده بیان کرد: همواره بر این باور هستم با حضور دکتر هاشمی ورزش کشور می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را در عرصه جهانی رقم زند. امیدوارم در کابینه جدید هم به حضور ایشان در ورزش اعتماد گردد و مطمئنا با توجه به روحیه و اقدامات شایسته وزیر محترم ورزش و جوانان در این مدت، حضور ایشان مایه دلگرمی بیش از پیش اهالی ورزش خواهد شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص تاکید ویژه آیت الله رئیسی بر ارتقای نشاط، مشارکت، امید و سرمایه اجتماعی در ورزش عنوان کرد: این اتفاق باید به واقعیت تبدیل شود و در این راستا در دولت جدید نیز باید بر عملی ساختن آن اقدام شود. همچنین امیدوارم سند آمایش سرزمینی در ورزش در دولت جدید نیز مورد توجه قرار گیرد تا توزیع عادلانه ورزش به ویژه در تکواندو به کشف استعداد و رونق آن کمک شایانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار