پاسخ مدیران مجموعه ورزشی آزادی به برخی ابهامات برگزاری بازی‌های فوتبال

روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی تهران به برخی ابهامات در زمینه برگزاری آخرین بازی لیگ برتر فوتبال پاسخ داد.

در پی درج گزارشی با عنوان «تداوم مشکلات در ورزشگاه آزادی» پیرامون اتفاقات آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال و حضور تماشاگران در سکو‌های نا ایمن آزادی و همچنین برخی ناهماهنگی‌ها در مورد ورود و خروج برخی مسئولان در بازی ایران و ازبکستان توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی و رسانه‌ها منتشر کرد. 
متن ارسالی مجموعه ورزشی آزادی به شرح زیر است:
بنام خدایی که همه جا هست
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری باشگاه خبرنگاران جوان
با سلام 
احتراما ضمن تقدیر و تشکر از توجه خاص آن پایگاه خبری وزین نسبت به اتفاقات گذشته و اخیر مجموعه ورزشی بزرگ آزادی، ذکر چند مورد را جهت تنویر افکار عمومی و‌تفکرات نماینده با نمایندگان خبری آن رسانه بر خود لازم و واجب می‌دانیم. 
بدون شک و آنچه که قبل از هر چیز باید به آن توجه خاص شود 
اینکه ورزشگاه بزرگ آزادی بر اساس آنچه که در شرح وظایف مدیر آن آمده است، در هیچکدام از موارد ذکر شده در خبر مسئولیت نداشته و ندارد! ورزشگاه آزادی و مسئولان آن بنابر درخواست فدراسیون فوتبال و یا باشگاه‌های بزرگ دیگر، صرفا محدوده زمین بازی و مشتقات دیگر آن از قبیل رختکن، سرویس‌های بهداشتی، بحث تامین نور، تامین و نگهداری امکانات موجود در مجموعه و ... را بر عهده دارد و مسئولیت‌هایی شامل محل استقرار تماشاگران میزبان و میهمان، حضور میهمانان ویژه در ورزشگاه و ... در شرح وظایف مدیر آن نبوده و نیست! بلکه در بازی‌های ملی این وظیفه با فدراسیون فوتبال و در بازی‌های باشگاهی بر عهده باشگاه میزبان است، که متاسفانه تا به امروز کمتر به آن توجه شده است! در بخش دیگری از مطلب که امیدواریم تنها از سر دلسوزی نگاشته شده باشد، نویسنده دست به پیش بینی و پیشگویی زده و اعلام داشته است که باید از این پس هر روز شاهد سوژه‌های خاصی در ورزشگاه بزرگ آزادی باشیم، که این نحوه پیش بینی جدی، برای مخاطب ایجاد سوال کرده و انصاف نویسنده را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد! که چرا و بر اساس چه شناختی این پیش بینی صورت گرفته است، که باز هم امیدواریم از سر دلسوزی بوده باشد! دوستان چنین بنظر می‌رسد که اندکی هم در نگاه به اتفاقات مجموعه به زعم نویسنده مطلب، تندروی هم داشته اند، که این عصبانیت و تندروی را می‌توان در اشاره‌ای که نگارنده به موضوع مدیریت مجموعه داشته، را به خوبی متوجه شد! و اندکی هم اظهار نگرانی کرد که نکند در جایی احساس مان بر منطق مان غلبه کرده و انتقادات با نیت‌های دیگر طرح شود! البته بد نمی‌دانیم که به دوستان خود در رسانه، ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان توصیه کنیم که اندکی هم بد نیست که با رجوع به آرشیو، متوجه این واقعیت بشوند که مجموعه‌های بزرگ مانند خیلی از مجموعه‌های دیگر حرف و حدیث و شایعات در اطراف آنها بیشتر است که کاملا هم طبیعی بنظر می‌رسد! اما آنچه که مجموعه مدیریتی ورزشگاه آزادی به آن اعتقاد داشته و دارد، بوجود آوردن فضایی مطلوب و آرام برای اصحاب رسانه است. افرادی که همواره با درک متقابل از یکدیگر در حوزه‌هایی که پیش از این هم توفیق خدمت به آنها را داشته ام، با تعامل و همراهی با هم توانسته ایم که خاطرات خوب و شیرینی را از همدیگر به یادگا‌ر بگذاریم.. در پایان بار دیگر از آن رسانه وزین که فضای معرفی بهتری از دو طرف ماجرا را مهیا ساختند، تشکر می‌نمایم. 
روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار