فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان گفت: ولایت مداری و اخلاق از جمله شاخصه‌ها در انتخاب افراد در انتخابات پیش رو هستند.

دوره توانمند سازی شورای حوزه و پایگاه‌های بسیج به یاد شهید همدانی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، بخشدار مرکزی کوهبنان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان و جمعی از ایثارگران و بسیجیان در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد.

در این مراسم علی دستوری گفت: انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار هست در حالی که طی سالیان گذشته شاهد انواع توطئه ها، فتنه‌ها، ترور‌ها و. توسط دشمنان بودیم که به لطف خدا و تدابیر هوشمندانه ولایت و رهبری و مشارکت مردم همه ناکام ماند.

وی ابراز داشت: حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است بسیج و سپاه در خط مقدم این جبهه قرار دارند در حالی که برای رسیدن به عزت و اقتدار بیشتر باید اهل بصیرت و صبر باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سیرجان در جمع بسیجیان کوهبنان افزود: باید با بصیرت حق را از ناحق سوا کنیم و مسیر انقلاب را به خوبی ادامه بدهیم لذا باید همواره به خودسازی اهمیت بدهیم که در این راستا مناجات با خدا، تلاوت قرآن و تأمل در آیات نورانی و توسل به اهلبیت باعث خود سازی می‌شود.

وی ابراز داشت: تلاش کنیم همواره در خط ولایت باشیم منویات مقام معظم رهبری را تجزیه و تحلیل کنیم، خود را در کنار شهدا بدانیم و از آنان کمک بخواهیم.

دستوری ادامه داد: حضور حداکثری و انتخاب فردی که راه رئیس جمهور شهید را ادامه بدهد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز داشت: در هر کشوری انتخابات رقابت بین جریان‌های مختلف سیاسی است، اما استکبار جهانی نظر خاصی به انتخابات کشور ما دارد لذا بر تحریم انتخابات، حضور حداقلی و. دلبسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان در جمع بسیجیان کوهبنان با استناد به منویات حضرت امام (ره) افزود: مردم کشور را از خودشان می‌دادند و سرنوشت کشور با انتخابات است لذا تاکنون به طور متوسط سالی یک بار انتخابات در کشور ما برگزار شده است.

وی با استناد به منویات مقام‌معظم رهبری گفت: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است لذا شرکت نکردن در انتخابات در راس گناهان کبیره است.

دستوری بیان داشت: هر فردی حق رای دارد باید از این حق استفاده کند تا خواسته هایش محقق شود و حماسه‌ای بزرگ رقم بخورد.

وی خاطر نشان کرد: مردم با شور و حماسه در مراسم تشیع شهدای خدمت حضور پیدا کردند، چون قدردان مسئولین خدمتگزار هستند البته مکمل این حماسه مشارکت در ۸ تیرماه هست.

فرمانده ناحیه مقاومت سیرجان افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات و تعیین معادلات بین المللی باید منافع خود را تامین کنند، ظرفیت‌ها را به ظهور و حضور برسانند، کام ملت را شیرین کنند که این مهم نیاز به رئیس جمهوری پرکار، فعال و خستگی ناپذیر دارد.

وی تاکید کرد: ولایت مداری، فعال، پرکار و پرتلاش بودن، آگاه بودن، دنبال حزب و جناج نبودن، اخلاق مداری و.. از جمله شاخصه‌ها در انتخاب افراد در انتخابات پیش رو هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار