معاون میراث‌فرهنگی استان اصفهان گفت: رضایت شهروندان همزمان با کاوش‌های باستان‌شناسی در گذر تاریخی کمرزرین اصفهان فراهم می‌شود.

معاون میراث‌فرهنگی استان اصفهان با اشاره لزوم فراهم‌شدن رضایت شهروندان همزمان با کاوش باستان‌شناسی در گذر کمرزرین اصفهان گفت: باتوجه به بافت جمعیتی فشرده و متراکم در این منطقه از شهر و لزوم ادامه روند زندگی اجتماعی مردم فرهنگ دوست اصفهان، تلاش کرده‌ایم تا با هماهنگی با شهرداری اصفهان، دادگستری استان و همچنین اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، شرایطی فراهم آید تا ضمن حفظ دستاورد‌های کاوش‌های باستان‌شناسی، شرایط برای جلب رضایت شهروندان اصفهان نیز در راستای بهبود وضعیت آمد و شد آنان بزودی فراهم شود.

مهدی موسوی موحد افزود: کاوش باستان‌شناسی در گذر کمرزرین اصفهان پس از توافقات به عمل آمده بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، توسط دانشگاه هنر اصفهان از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

او گفت: با پایان فصل اول کاوش‌ها در اردیبهشت ماه سال جاری، دستاورد‌های ارزشمندی از حیات فرهنگی و تمدنی اصفهان در سده‌های اولیه اسلامی بدست آمد که شایان توجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.