به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ۱۰ نقطه برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سنندج تعیین شد.

مهدی زندیه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم فرهنگی سنندج برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه امسال اظهار کرد: شهرداری‌ها موظف هستند همزمان با آغاز تبلیغات نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزد‌ها در سطح شهر در نظر بگیرند.

وی افزود: برهمین اساس و با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، سازمان سیما، منظر و فضای شبز شهری شهرداری سنندج با تعیین ۱۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات محیطی را فراهم کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از اهداف تعیین این نقاط برای تبلیغات است.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات اقدام کنند، گفت: میدان انقلاب و خیابان فردوسی در منطقه یک، پارک محمدی، چهاراه گلشن و میدان بسیج در منطقه ۲، خیابان پاسداران، میدان ازادی و سه راه ادب در منطقه سه و میدان قانع و میدان جهاد در منطقه چهار نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر سنندج است.

زندیه با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیدا‌های انتخاباتی، از کاندیدا‌ها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.