ورزش یک زبان ارتباطی میان مدیریت شهری و مردم است

شهردار شهرکرد گفت: ورزش یک زبان ارتباطی میان مدیریت شهری و مردم است و باید با بهره‌گیری از شرایط مناسب در ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت شهری سهیم باشیم.

شهردار شهرکرد در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی به عنوان سفیر سلامت انتخاب و معرفی شد.

محمدحسین واحدیان در این نشست با بیان اینکه هنر مدیریتی شهرداری، تبدیل توانمندی‌های بالقوه شهرکرد به ظرفیت‌های بالفعل است، اظهار کرد: ما نباید در استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهر غفلت کنیم.

وی افزود: لازم است که مردم شهرکرد بدانند، شهرداری از تمام ظرفیت‌های خود به منظور ایجاد شرایطی که در شأن و منزلتشان می‌باشد، استفاده می‌کند.

واحدیان اضافه کرد: مدیران زمانی می‌توانند خود را در مسیر موفقیت ببینند که مشارکت و نقش مؤثر مردم را در برنامه‌های خود لحاظ کنند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: شهرداری در خط مقدم جبهه ارائه خدمات به شهروندان است و لذا همراهی و مشارکت مردم در امور مربوطه، می‌تواند در سهولت رسیدن به اهداف تاثیر گذار باشد.

واحدیان با اشاره به افزایش بودجه میریت شهری نسبت به سال‌های گذشته گفت: این مهم نشانگر نیازمندی این شهر به نگاهی نو، خلاقانه و نوآورانه در توسعه شهری و زیرساخت‌ها است.

شهردار شهرکرد افزود: ورزش همگانی ضرورت و نیاز جمعی یک جامعه برای حفظ سلامت و نشاط آحاد مردم است و باید زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش با ایجاد فضای امن و جذاب فراهم آید چرا که ورزش همگانی یکی از راه‌های دور‌کردن مردم از زندگی ماشینی است.

وی اظهار کرد: ورزش یک زبان ارتباطی میان مدیریت شهری و مردم است و لازم است ما با بهره‌گیری از شرایط مناسب در ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت شهری، سر زندگی و پویایی سهیم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار