برگزاری یادواره ملی ۳۳۳ شهید عرصه رسانه‌ای کشور فردا در شاهین‌شهر

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: یادواره ملی ۳۳۳ شهید عرصه رسانه‌ای کشور فردا در شاهین‌شهر برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: از مجموع ۳۳۳ شهید عرصه رسانه‌ای کشور، ۲۲ شهید به اصفهان اختصاص دارد و این استان پس از تهران رتبه دوم کشور را دارد.

محسن شکیب‌فرد، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به برگزاری «یادواره ملی شهدای رسانه کشور و شهدای مظلوم خبرنگار غزه» در شهرستان شاهین‌شهر افزود: ۳۳۳ خبرنگار و فعال رسانه‌ای کشور در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف به شهادت رسیده‌اند و با نثار خون پاک خود واقعیت‌های جهان و عظمت و ایستادگی مردم ایران را به دنیا مخابره کردند. 

او گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۵۰ خبرنگار بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: در تلاشیم تا برنامه‌های مهم کشوری را به میزبانی اصفهان برگزار کنیم و این برنامه‌ها را با کمک کانون‌های بسیج رسانه فعال و دارای ظرفیت استان از جمله شاهین شهر، نجف آباد و مبارکه برگزار خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه یادواره ملی شهدای رسانه کشور و گرامیداشت شهدای مظلوم خبرنگار غزه در شاهین شهر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این شهرستان در ابتدای دوران دفاع مقدس میزبان مهاجران جنگ تحمیلی بود، اما مردان آنها در جنوب از مرز‌ها دفاع و نوامیس شان به شاهین شهر و دیگر نقاط استان مهاجرت و مردم شاهین شهر هم بخوبی از آنها استقبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.