اصفهان میزبان رویداد ملی عفاف و حجاب خواهد بود

در راستای حمایت از تولید‌کنندگان عفاف و حجاب ، از ۱ تا ۵ تیرماه یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های عفاف و حجاب کشور در اصفهان برگزار می شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: در راستای حمایت از تولید‌کنندگان عفاف و حجاب و با توجه به نیاز جامعه به محصولات این عرصه، از ۱ تا ۵ تیرماه شاهد یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های عفاف و حجاب کشور در اصفهان خواهیم بود.

جواد محمدی درباره برگزاری رویداد و نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در استان اصفهان افزود:  ۹ رویداد و نمایشگاه عفاف و حجاب در سال گذشته در اصفهان برگزار شده است و همواره پرداختن به موضوع حجاب یکی از دغدغه‌های جدی ما بوده است.

او با تاکید بر ضرورت مسأله عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری رویداد و نمایشگاه عفاف و حجاب دستورالعمل مشخصی دارد که برگزار. کنندگان ملزم به تبعیت از آن هستند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: هدف ما از صدور مجوز برای رویداد‌های عفاف و حجاب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه است، طی برگزاری برخی رویداد‌ها و نمایشگاه‌ها پس از چندین بار تذکر بخاطر ارائه لباس‌هایی نظیر شلوار‌های زاپ‌دار، مانتو جلوباز، لباس‌هایی با طرح و تصاویر ناهنجار و غیراسلامی و اعتراض مخاطبین به این ناهنجاری‌های خلاف فلسفه حجاب اقدام به تعطیلی غرفه خاطی کنیم، موجب شد تا رویکرد‌ها و برنامه‌های جدیدی در زمینه برگزاری نمایشگاه و رویداد عفاف و حجاب در استان اصفهان در پیش بگیریم.

او با بیان اینکه نداشتن نگاه تجاری به مسأله عفاف و حجاب یکی از اولویت‌های مهم ما در این عرصه است بیان کرد: برگزاری رویداد‌ها و نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در سطح ملی با رعایت استاندارد‌های مصوب این عرصه از جمله اقداماتی است که به صورت کارشناسی در دستور کار مدیریت بازرسی اصناف استان اصفهان قرار گرفته است.

محمدی گفت: نگاه همه به موضوع عفاف و حجاب باید دارای مبانی فرهنگی عقیدتی باشد نه نگاه تجاری و اصفهان میزبان یکی از بزرگترین رویداد‌های ملی عفاف و حجاب خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۳
سلام لطفاً آدرس رو هم اعلام بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ تير ۱۴۰۳
لطفا آدرس ومحل برگزاری نمایشگاه درج شود.