۲۴ تفاهم‌نامه برای کاشت نهال در اصفهان امضا شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان گفت:۲۴ تفاهم‌نامه برای کاشت نهال در اصفهان امضا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان در دومین همایش هم‌اندیشی مشترک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی که در اصفهان برگزار شد،گفت: ۲۴ تفاهم‌نامه میان دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف با این اداره کل به‌منظور پیشبرد برنامه ملی کاشت درخت در استان منعقد شده است.

ابوطالب امینی  افزود: یکی از این تفاهم‌نامه‌ها با هلدینگ پتروپالایش اصفهان منعقد و در زمان بسیار کوتاه و با کیفیت انجام شد.

او با اشاره به طرح ملی کشت یک میلیارد درخت در کشور در بازه زمانی چهار ساله ادامه داد: سهم استان اصفهان در این طرح، ۲۰ میلیون اصله درخت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان اظهار داشت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولتی و همزمان با سایر نقاط کشور در حال اجراست.

امینی با اشاره به اینکه اصفهان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است، اضافه کرد: نهال‌های کشت شده در طرح ملی مذکور، گونه‌های سازگار با خشکسالی است بنابراین برای آبیاری آنها مشکلی نداریم.

رییس بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور نیز در این همایش گفت: تعمیرات اساسی و دوره‌ای پالایشگاه نفت اصفهان در حال انجام است و این مجموعه در مرحله بازآرایی و تعمیرات اساسی قرار دارد.

حمید شادبخش ادامه داد: موفقیت‌های متعددی در حوزه پالایشگاه اصفهان در روز‌های اخیر محقق شده که موجب افتخار مجموعه صنعت پالایش و پخش است.

او اظهار کرد: تلاش شده است تا تصویری برگرفته از نفت و خاک به‌عنوان نماد مشترک مجموعه پالایش و پخش و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تعیین و طراحی شود.

دومین همایش هم‌اندیشی مشترک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی کشور امروز  به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

پالایشگاه اصفهان با تولید حدود ۳۰ نوع فراورده نفتی اصلی و ویژه در منطقه‌ای به مساحت ۳۴۰ هکتار در شمال غربی اصفهان واقع شده و ظرفیت آن حدود ۳۷۵ هزار بشکه در روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.