مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مسئله‌ی ولایت، بر لزوم تبیین مفهوم غدیر فراتر از مرز‌های جغرافیایی تأکید کرد.

  امیر رئوف امروز در نشست قرارگاهی «مهمانی غدیر» که با هدف بررسی ویژه برنامه‌های دهه «امامت و ولایت» و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برگزار شد با تأکید بر اهمیت جایگاه ولایت در کتب اسلام گفت:امروز بواسطه‌ی تدابیر مناسب ولی امر مسلمین جهان، بسیاری از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان انقلاب خنثی شده است.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی، تبیین هرچه دقیقتر واقعه غدیر خم یک ضرورت است خاطرنشان کرد: همچنان که در خطبه غدیر، پیامبر بر انتقال مفهوم غدیر به نسل‌های آینده تأکید کردند، ما نیز باید نه تنها امت اسلام بلکه تمام بشریت را با این واقعه مهم آشنا کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه ملی این ظرفیت را دارد که با همکاری نهاد‌های مختلف، مفهوم و محتوای واقعه غدیر را هرچه جذابتر و تأثیرگذار چتر به مخاطبان خود معرفی کند.
 رئوف با اشاره به اینکه بین ۲۵تا۳۰درصد جمعیت استان را سادات تشکیل می‌دهد این شرایط را فرصتی مغتنم برای تجلیل از امامزادگان و بزرگان سادات فامیل دانست و گفت: ائمه جمعه و جماعات باید این مهم را به خوبی تبیین و واقعه غدیر را بازخوانی کنند.

عضو قرارگاه رسانه‌ای مهمانی غدیر، طبق آمار‌ها کهگیلویه و بویراحمد را سومین استان جوان کشور برشمرد و افزو: باید تدابیر لازم برای برقراری ارتباط خوب و‌مناسب با قشر جوان و نوجوان و انتقال مفاهیم مهم دینی و تاریخی به آنها اندیشیده شود.

سید رضا افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با برشمردن اقدامات فزاینده و خوب نهاد‌های فرهنگی استان در عید غدیر سال گذشته و با اشاره به انتخابات آینده، تشریح دستاورد‌های انقلاب در استان را ضروری دانست و بر تبیین سیر تاریخی غدیر در حوزه بصیرتی تأکید کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.