آیین تشییع و تدفین پیکر پدر شهیدان محمدی کهنی در کوهبنان

پیکر پدر شهیدان محمدی کهنی امروز در شهر کوهبنان تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای روستای کهن این شهرستان آرام گرفت.

مراسم تشیع پیکر حاج اسدالله محمدی کهنی پدر شهیدان والا مقام حسین و محمود محمدی کهنی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرمانده انتظامی کوهبنان، امام‌جمعه موقت کوهبنان، اعضای شورای اداری، علما و روحانیون، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، خانواده معزز شهیدان و اقشار مختلف مردم در امامزاده سلیمانشاه کوهبنان برگزار شد و در ادامه برای خاکسپاری به زادگاهش روستای کهن منتقل شد.

حاج اسدالله محمدی پدر شهیدان والامقام حسین و محمود محمدی دیروز بر اثر بیماری درگذشت.


مشاور استاندار در امور ایثارگران در مراسم تشیع پدران شهید محمدی گفت: شهیدان والامقام رفتند تا ما در امنیت کامل باشیم، آنان با اخلاص و تقوا در برابر دشمنان ایستادگی کردند و جانشان را در راه هدف مقدس خویش تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: والدین شهدا بهترین سرمایه و هستی خود را در راه دین خدا، امنیت و رفاه ایران اسلامی اهدا کردند.

مشاور استاندار در امور ایثارگران با اعلام اینکه در ایران اسلامی اکثرا خانواده‌ها به گونه‌ای به شهدا وصل هستند، افزود: جا دارد قدردان خانواده شهدا باشیم و تکریم آنان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

شهیدان حسین و محمود محمدی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

 شهید محمود محمدی که در سال۱۳۴۱ در روستای کهن چشم به جهان گشود پس از اخذ دیپلم انسانی در سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و در نهایت به عنوان پاسدار به جبهه رفت. پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ بیست و پنجم مهرماه ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
مزار این شهید والا مقام در گلزار شهدای کهن واقع است.

شهید حسین محمدی  نیز در سال ۱۳۴۳ در روستای کهن از توابع شهرستان کوهبنان به دنیا آمد. 

وی  در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۶۲ در کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در  زادگاهش روستای کهن، تشییع و به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار