از هفته پیش تاکنون در پی شلیک راکت‌های حزب‌الله و آتش گرفتن اراضی اشغالی، ۲۱ تیم آتش‌نشانی و ۸ هواپیما درگیر خاموش کردن این آتش‌سوزی هستند.

جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۱ تیم آتش نشانی و ۸ هواپیما به خاموش کردن آتش‌های ناشی از راکت‌های شلیک شده از لبنان ادامه می‌دهند.

براساس گزارش النشره، رادیو ارتش رژیم در همین راستا اعلام کرد: از صبح امروز ۱۷۰ گلوله و راکت از لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شد.

حزب الله از صبح امروز ۱۰ عملیات نظامی انجام داده است که برخی از آنها در پاسخ به ترور یکی از فرماندهان این جنبش توسط ارتش اسرائیل در روز گذشته بوده است. بر اساس بیانیه‌ حزب الله شهادت فرمانده طالب سامی عبدالله و سه تن از نیروهای او تایید شد.

شب گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی شهر جویا را هدف حملات خود قرار داد که منجر به تلفات زیادی شد. در  همین حال حملات اسرائیل به جنوب لبنان ادامه دارد، در حالی که حزب الله عملیات نظامی خود را با موشک و پهپاد علیه مواضع و نیرو‌های ارتش اسرائیل در مرز و شهرک‌های صهیونیستی در شمال تشدید می‌کند.

پیش از این ارتش صهیونیستی اعلام کرد که با توجه به شدت آتش‌سوزی‌ها، نیروهای کمکی را برای حمایت از آتش‌نشانان مستقر کرده است. در بیانیه ارتش رژیم آمده بود: شش سرباز ذخیره به دلیل استنشاق دود آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار