وزیر کشور گفت: شهید جمهور به سیستان و بلوچستان توجه ویژه‌ای داشت به طوریکه به مناسبت‌های مختلف در این استان حضور یافت و همواره مسائل این استان را پیگیری می‌کرد.

 احمد وحیدی   در مراسم افتتاح ساختمان جدید صدا و سیما زاهدان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی شهید پرور و پرتلاشی‌اند که مستحق هر خدمتی هستند بنابراین همه باید در خدمت این مردم باشند.

وی افزود:  البته در هر جای کشور آثار بزرگ و نعمت حضور شهید رئیسی را در پروژه‌های مختلف و در ارتباطی که با مردم داشت، می‌بینیم.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در حال انجام دومین سفر استانی خود به این منطقه بودند البته بجز سفر نخست استانی ۲ سفر دیگری نیز به این استان داشتند.

وزیر کشور بیان کرد: در سیستان و بلوچستان امروز با مدیریت کلان رئیس جمهور شهید و مدیریت جهادی و میدانی استاندار این استان شاهد لیست بزرگ پروژه‌های اجرا شده و در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه اگر پروژه های دولت سیزدهم را مرور کنیم متوجه می‌شویم حجم کار دولت مردمی و انقلابی شهید رئیسی بسیار بالا بوده است تصریح کرد: در دولت سیزدهم پروژه‌های آبی زیادی در سیستان و بلوچستان اجرا شده است و همچنان پروژه‌های دیگری نیز دنبال می‌شود.

وحیدی عنوان کرد: ۳۷۰کیلومتر بزرگراه، یک‌هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۲ هزار کیلومتر آسفالت در همین مدت سه سال در سیستان و بلوچستان تکمیل و یا آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به تکمیل و بهره برداری از ۲ سد در سیستان و بلوچستان در عمر دولت سیزدهم اظهار کرد: کارخانجات متعددی نیز در این دولت فعال و افتتاح شده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ۲۵ هزار مسکن در سیستان و بلوچستان ساخته شده بود که قرار بود به دست رئیس جمهور شهید افتتاح شود گفت: این پروژه ها گوشه ای از اقدامات و پروژه‌های متعددی است که در همین مدت کوتاه ۲ سال و نیم در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی به افتتاح ساختمان صدا و سیما در زاهدان اشاره کرد و گفت: این ساختمان جزء بزرگترین مراکز صداوسیما در مراکز استان‌ها است که قرار بود با حضور شهید جمهور افتتاح شود اما تقدیر به گونه ای دیگر رقم خورد.

وحیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم مانند گذشته از صدا و سیما معارف دینی، اسلامی، انقلابی، مردمی، اصالت ها و هویت ها ترویج شود، اکنون همه درگیر انتخابات ریاست جمهوری هستند که از عملکرد صدا و سیما در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر می‌کنیم.

وی گفت: همچنین مردم نیز از طریق صدا و سیما می‌توانند خواسته های خود را به گوش رئیس جمهور آینده برسانند امیدواریم مانند دوره‌های گذشته که سیستان و بلوچستان مشارکت خوبی در انتخابات داشته در این دوره نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همواره در وحدت و همبستگی ملی زبانزد بوده اند و در زمان شهادت شهید رئیسی نیز با حضوری که داشتند محبت خود را به این شهید نشان دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار