نماینده جبهه اصلاحات در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان مشخص شد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند، به جماران گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است.

دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

منبع: جماران

با توجه به جلسات مشترکی که هیأت رئیسه جبهه‌ اصلاحات با دکتر پزشکیان و دکتر عبدالعلی زاده‌ داشتیم، مقرر شد تمام توان، تجربه، نیروی انسانی و ظرفیت‌های جبهه‌ اصلاحات در اختیار ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان قرار بگیرد و با نظر ستاد دکتر پزشکیان از این ظرفیت استفاده شود که کار موازی صورت‌ نپذیرد.

اگر در استان‌ها هم نیاز به هماهنگی باشد، ما نماینده رسمی معرفی کرده‌ایم که در ستاد مستقر هستند. از این جهت، امروز شاهد همکاری و همراهی با یکدیگر هستیم و الحمدلله مشکلی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
India
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان شما درنزد مردم محبوب هستید مراقب اطرافیان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان با طناب اصلاح طلبان تو چاه نرو اینها مثل کنه هستند بچسبند ول کن نیستند هرچه ورشکسته سیاسی و اقتصادی مخالف نظام را از خودت دور کن فقط به خدا و به مردم توکل کن هرچه اون بالایی بخدا همون میشه کار استا کریم‌ درسته خلاصه خیلی مواظب باش اسیر یا سری آدم نما نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چه خبره؟!! از الان مهندسی عملکرد آقای پزشکیان در صورت انتخاب شدن شروع شده!!
توصیه به آقای پزشکیان، شما راه خودت رو بری به مراتب صادقانه تر و به مردم نزدیکتر و بدون شائبه قدرت طلبی هست..آدم وحشت میکنند از این همه آدم و عرض و طول در ستادتون...
آخرین اخبار