فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از تغییر کاربری غیر قانونی ۳۳ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان به مبلغی بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۳۳ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان، ۱۹ مورد دیوار کشی و ۱۱ مورد بنا‌های ایجاد شده در زمین‌های مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: مالکان زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن کرده بودند نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس در این خصوص، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار