امضای تفاهم‌نامه همکاری بین حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و ستاد اقامه نماز استان یزد، امضا شد. 

 محمد رستگاری مدیرکل به همراه علی‌محمد باغبان معاون توسعه مدیریت و منابع و محمدحسن حاجی‌زاده مسئول ستاد اقامه نماز این اداره کل با حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد، دیدار و گفتگو کردند. 

در جریان این دیدار و به‌منظور عینیت‌بخشیدن پیام مقام معظم رهبری (حفظ الله) به اجلاس‌های سراسری نماز مبنی بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و تأکید معظم له بر مسئولیت همگانی در قبال اقامه نماز و همچنین اجرایی نمودن مفاد آیین‌نامه ترویج فرهنگ نماز، مصوب هیئت وزیران دررابطه‌با طرح بومی‌سازی و متناسب‌سازی برنامه‌های توافق شده تفاهم‌نامه‌ای مشتمل بر برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۳ اداره کل راهداری در رابطه با موضوع مطروحه، فی ما بین ستاد اقامه نماز و اداره کل راهداری منعقد شد. 

حاجی‌زاده مسئول اقامه ستاد نماز در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این باره اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز جلسات متعدد مشترک، خصوصی و کارشناسی با حضور مسئولین مربوطه در اداره کل برگزار و برنامه‌های سالانه در آن به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.