آغاز به کار کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل در رشت

دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل امروز و فردا همراه با کارگاه‌های جانبی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مدت ۲ روز (چهارشنبه ۲۳ و پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه) در تالار مرکزی شهر رشت همراه با کارگاه‌های جانبی، سمعک شناسی، رجیستری بیماری‌ها و تست‌های بالینی و پاراکلینیک سرگیجه آغاز به کار کرد.

این کنگره ملی در محور‌های تازه‌های تشخیصی ادیولوژی، رادیولوژی در اختلالت شنوایی و تعادل، ژنتیک و ژن تراپی در اختلالات شنوایی و تعادل، بیماری‌های داخلی، نورولوژی و اختلالت شنوایی و تعادل، جراحی‌های نوین سمعک‌های کاشتنی، ابزار‌های کاشتنی وستیبولر، سل تراپی و افق‌های نوین درمانی، سالمندی و اختلالت شنوایی و تعادل، بازتوانی‌ها در اختلالت شنوایی و وستیبولر و تازه‌های بیماری منییر و رجیستری ملی منییر برگزار می‌شود.

۳۰۰ نفر از متخصصان گوش و حلق و بینی و پزشکان و دانشجویان علاقه‌مند در دومین کنگره ملی منییر ایران شرکت کرده و ۸۵ چکیده مقالات به دبیرخانه این کنگره ملی ارسال شده است.

آغاز به کار کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل در رشت

اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی 

دکتر مسعود متصدی زرندی، رئیس دومین کنگره ملی منییر ایران امروز در مراسم افتتاحیه دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در حوزه شنوایی گفت: در آینده نزدیک، پروتکل‌های نوین کاشت حلزون کشور از مرکز تحقیقات بیماری‌های گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان الگوبرداری خواهد شد.

گیلان با انجام ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی، چهاردهمین استان در راه‌اندازی بخش کاشت حلزون و چهارمین قطب کاشت حلزون در کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.