بهره برداری از ۲۰ واحد پهنه دام سبک در بفروئیه

رئیس جهاد کشاورزی میبد، از بهره برداری ۲۰ واحد از واحد‌های پهنه دام سبک بفروئیه در آینده نزدیک خبر داد.

مسروری رئیس جهاد کشاورزی میبد در نشست خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد آب پهنه ۳۵ هکتاری دام سبک بفروئیه با حفر چاه مستقل تامین شده است و از ۱۵۰ واحد ۲ هزار متری این پهنه ۲۰ واحد آماده بهره برداری است.

وی افزود: این پهنه در بحث مگافارم و تامین گوشت قرمز با ۲۰ هزار دام که ۱۰ هزار آن مولد هستند کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس جهاد کشاورزی میبد راه اندازی شرکت تعاونی دامداران را یکی دیگر از اقدامات جهاد خواند و گفت: این شرکت درحال منحل شدن بود که امروز به مرحله تولید خوراک دام رسیده و رضایت دامداران را به دنبال داشته است.

مسروری با اشاره به شهرک ۴۵ هکتاری اسب در میبد هم گفت: با تلاش و پیگیری جهاد و مسئولین، تسطح و جاه سازی و برق رسانی این شهرک درحال اجرا و شبکه آبرسانی آن کامل شده است.

وی از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث گلخانه شهرستان میبد بعد از ۲۰ سال خبر داد و گفت: این گلخانه ۷۵ هکتار است که در مرحله انتقال آب به این گلخانه، ۲ کیلومتر لوله گذاری، و استخر‌ها و ایستگاه پمپاژه آن انجام شده است.

مسروری توزیع کالا‌های تنظیم بازار با رعایت عدالت بین مردم و نظارت بر نانوایی‌ها و جلوگیری از کم شدن سهمیه آرد نانوایان و تشکیل صفوف مردم را ازدیگر اقدامات جهاد کشاورزی در ماه‌های اول سال عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.