نشست مشترک مدیرکل امور اتباع با رئیس روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار شد.

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با رئیس روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در محل این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در این نشست با تأکید بر تقویت همکاری و هماهنگی بین دستگاهی بیان داشت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در حیات اجتماعی، سازمان‌ها نیز مسئولیت بزرگی در اجرای این اصل اخلاقی و اجتماعی دارند.

شرافتی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر نه تنها مسئله‌ی فردی است، بلکه مسئله‌ای است که به طور فعال در محیط‌های کاری نیز باید مورد توجه و اجرا قرار گیرد تصریح کرد: سازمان‌ها می‌توانند از طریق تدابیری چون ارائه آموزش‌های اخلاقی، ارتقاء فرهنگ سازمانی سالم و ایجاد مکانیزم‌هایی برای گزارش و رسیدگی به نقض‌های اخلاقی، به اجرای این اصل اخلاقی در سازمان خود کمک کنند.

وی ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در خصوص افزایش همکاریها و هم افزایی بیشتر با ستاد امر به معروف و نهی  از منکر استان بیان داشت:دیدگاه این اداره کل در خصوص توجه به این موضوع مهم به عنوان یک اصل اخلاقی برای ارتقاء فرهنگ  و افزایش کارایی سازمانی می باشد که همواره مورد توجه و اولویت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار