دیوارنگاره جدید میدان انقلاب اسلامی پایتخت به مناسبت هفته ازدواج با شعار «آسان و آسمانی» رونمایی شد.

جدیدترین دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی تهران، به مناسبت هفته ازدواج با شعار «آسان و آسمانی» امروز ۲۲ خردادماه به همت مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

در تازه‌ترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با اشاره به حدیث پیامبر صلی الله علیه و آله؛ «بهترین ازدواج آسان‌ترین آن است» به بهترین الگوی خانواده در رابطه با ازدواج آسان اشاره شده است.

اول ذی حجه امسال مصادف با ۱۹ خرداد سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (ع) نامگذاری شده و هفته ازدواج با شعار «آسان و آسمانی» به مدت یک هفته ادامه دارد.

دیوارنگاره میدان انقلاب را سازمان زیباسازی تهران با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی دی ماه سال ۱۴۰۱ در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با تصویری از حاج قاسم و یارانش رونمایی کرد.

این دیوارنگاره با یک‌هزار و ۴۰۰ مترمربع مساحت، بزرگترین دیوارنگاره کشور است که با قابلیت دو وجهی، جلوه بصری خوبی را به میدان انقلاب بخشیده است و به مناسبت‌های مختلف، طرح‌هایی بر روی این دیوارنگاره نصب می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
دیدن ماشین عروس توخیابون داره تبدیل به خاطره میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ههههههههههههههه مگه تو عکس ازدواج صورت بگیره با این گرونیها
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
یک گوشه هم قیمت شمار سکه دیجیتال بزاریدبابت مهریه . نقش زندان و تیبا هم بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
زیبا و آرامبخش است، اما تازمانیکه عامل خارجی به نام ماهواره و شبکه های مجازی.... در خانه های مردم هست خبری از حیا و عفاف و حرمت و تربیت وازدواج و نظام ...نخواهد بود هرچند وظیفه مؤمنین عمل به تکلیف و تبلیغ خوبیهاست، الباقی دست خداست
آخرین اخبار