جلیلی:

در دولت قبل، جان و حیات مردم را به fatf و برجام گره زدند

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت قبل اقتصاد، معیشت مردم و پیشرفت کشور را به اف‌ای تی اف و برجام گره زدند.

سعید جلیلی امروز در اجتماع حامیان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر در برخی عرصه‌ها وارد نشویم نه چهار سال بلکه شاید ۴۰ سال عقب بیفتیم.

وی افزود: امروز پس از ۸ سال در حالی که دیدن آن نسخه جواب نمی‌دهد، دوباره همان گروه وارد عرصه شدند.

به سعید جلیلی گزینه اصلح که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، رای می‌دهیم

ناصر سیم فروش یکی از اساتید پزشکی کشور در اجتماع حامیان سلامت دکتر جلیلی گفت: سلامت جزو اولویت‌های نخست کشور است. در ستاد شهید رئیسی هم‌قسم شدیم که به دستیاران، پرستاران و مناطق محروم کشور خدمت کنیم. بزرگترین مسئله سلامت کشور پیری جمعیت است که در دولت شهید رئیسی به آن توجه شد.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم به فرزندآوری توجه شد. امیدواریم در دوران دکتر جلیلی که شخصیتی آرام است، همواره پیشرفت کنیم. ما به گزینه اصلح که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است، یعنی دکتر جلیلی رای می‌دهیم.

در ادامه فاطمه محمد بیگی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:سلام به مدافعان سلامت و شهدای سفیدپوش و سرو قامت حوزه سلامت که در دوران کرونا، همچون سیمرغی نام آشنا بر سر بالین بیماران شتافتند و آرامش و سکینه را برای ملت به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: سلام بر شهید رئیسی سید شهیدان اهل خدمت که با دیپلماسی واکسن در چند روز اول ریاست جمهوری با ماموریت دادن به وزیر بهداشت و وزیر امور خارجه کاری کرد که در مدت چند روز واکسنی که قابلیت ورود به کشور نداشت، وارد شد.

محمد بیگی خاطر نشان کرد: با اجرای پویش ۷۰ درصد واکسیناسیون، در طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون همگانی فعال شد و کرونا از سر ملت ایران زدوده شد. در حالی که در دولت قبل ۱۱۳۱ صفحه برای ورود واکسن نامه نگاری شده بود و همه چیز را درگیر اف‌ای تی اف و ۵+۱ کرده بودند. این دولت شهید رئیسی و مجلس انقلابی بود که گره اف‌ای تی اف و ۵+۱ را از سر ملت ایران باز کرد.

وی افزود: اجرای ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در کشور و اضافه شدن ۱۷ هزار تخت بیمارستانی از جمله دستاورد‌های دولت شهید رئیسی در سه سال گذشته بود. انتظار ما از دکتر جلیلی این است که حوزه سلامت را جدی‌تر گرفته، سرانه بهداشت درمان را افزایش داده، ارتقای بیمه‌ها برای حمایت از محرومیت زدایی را در برنامه داشته باشد، همچنین توجه به مسکن و اشتغال زنان سرپرست خانوار و بازیابی هویت حقیقی زنان و دختران ایران را در دستور کار قرار دهد.

زمانی که به ماشین سازی تبریز چوب حراج زدند، صدایی از پزشکیان در نیامد

یار احمدی رتبه ۸ کنکور اجتماع حامیان سلامت با حضور سعید جلیلی گفت:عده‌ای از بزرگواران همزبانان ما گفته اند، چون آقای پزشکیان ترک است باید به او رای بدهیم، اولا ترک بودن که به ترک زبانی صحبت کردن نیست. دوما زمانی که در دولت تدبیر وامید با بی تدبیری به سرمایه‌های آذربایجان چوب حراج زدند آقای پزشکیان نماینده مجلس بود.

وی گفت: زمانی که به ماشین سازی تبریز چوب حراج زدند، صدایی از آقای پزشکیان در نیامد. ملت آذربایجان گول رفتار‌های پوپولیستی را نمی‌خورد. هر سوالی از آقای پزشکیان پرسیده شد گفتند من کارشناس نیستم کارشناسان پاسخ دهند، کارشناس شما عباس آخوندی است که در حادثه قرار تبریز_مشهد گفت عیب نداره بیمه بودند، ما دقیقا به خاطر همین کارشناسان به شما رای نمی‌دهیم.

جلیلی پاسخ بد اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها را در مناظره بدهد

 میرمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: جلیلی فقط رئیس جمهور عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و ... نیست بلکه ایشان رئیس جمهور سلامت خواهند بود. دکتر جلیلی نزدیک به ۹ سال در دولت سایه در کارگروه سلامت جلسات نخبگانی در همه عرصه سلامت برگزار کردند

وی ادامه داد: جلیلی پاسخ بد اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها را در مناظره بدهد.

سخنرانی شهرام یزدانی، سخنگوی ستاد جلیلی نیز بیان‌کرد: فردی را به اندازه دکتر جلیلی، مسلط به حوزه نظام سلامت نمی‌شناسم. دکتر جلیلی اصل نظام سلامت را کاملا می‌شناسد و این بسیار مهم است. آنچه امروز نظام سلامت نیاز دارد ایجاد توازن و تعادل بین شواهد و تجارب جهانی، ارزش‌های جهان‌بینی اسلامی و خرد وضعیتی شرایط حال کشور است.

وی بیان کرد: جدای از نتیجه انتخابات، باید درس اخلاق از جلیلی بگیریم.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار