رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: ۴۲ طرح مختلف این دانشگاه طی دولت سیزدهم در ۶ شهرستان استان به بهره‌برداری رسید.

قدس  در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت:در دولت سیزدهم در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۴۲ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح شد.

وی یادآور شد: به زودی ۱۱ طرح جدید نیز افتتاح خواهد شد که ابرپروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان مزین به نام رییس جمهور شهید دکتر رئیسی نیز در بین این طرح‌ها است.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: مدافعان سلامت همچون گذشته دوشادوش ملت همیشه در صحنه کشور، برای برگزاری و حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده هستند و با مشارکت همیشگی خود، برگ زرین دیگری به افتخارات حوزه سلامت بیفزایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی  سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، ادامه داد: شهادت شهید خدمت برای مردم ایران بسیار سخت و دردناک بود، اما مردم ایران یک بازشناسی جدید از رییس جمهور و خادمان شهید داشتند و مسئولان نیز باید با الگوگرفتن از سیدالشهدای خدمت، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.