شرکت ملی پست اعلام کرد: مشتریان گرامی میتوانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ از آنجائیکه یکی از اصلیترین رموز موفقیت کسبوکارها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمانهای خدماتی جلب رضایتمندی مشتریان، پاسخگویی بهموقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آنهاست و با توجه به اینکه فرایند نگهداشت مشتریان، تکمیلکننده چرخه تولید خدمت میباشد؛ بر همین اساس شرکت ملی پست از سال ۱۳۹۲ به منظور پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی سرویسهای پستی به مشتریان با ایجاد مرکز تماس، فرآیند پاسخگویی با مشتریان راهاندازی نمود.
در همین راستا با توجه به افزایش ترافیک مرسولات پستی در سالهای اخیر خصوصا با ایجاد بحران جهانی کرونا و ضرورت ایجاد رویه نظاممند و واحد و مدیریت یکپارچه کانالهای ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیازهای مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی ۱۹۳ از مهر ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.
مشتریان گرامی میتوانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست میتوانید مرسولات خود را رهگیری کنید، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پیگیری کنید.
در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم نبود میتوانید با مراجعه به صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام رسانهای داخلی و همچنین شبکههای اجتماعی مشکلات خود را طرح کنید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.