جزئیات «پویش مدیریت مصرف برق» در خراسان شمالی

برق کم مصرف کنید؛ خودرو جایزه بگیرید

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: امسال جوایز نفیسی برای مشترکانی که صرفه جویی می‌کنند در نظر گرفته شد و قرعه‌کشی سه دستگاه خودرو پیش‌بینی شده است.

حسن چاهی گفت : در طرح "پویش با انرژی برای سه ماه گرم سال" در راستای تشویق مشرکان و مصرف بهینه برق سه دستگاه خودرو برای جوایز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این پویش جوایز خودرویی متنوعی مانند دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و تارا در نظر گرفته شده است افزود: علاوه بر این سه دستگاه خودرو شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از اهدای صد‌ها جایزه متنوع دیگر برای پویش با انرژی مدیریت مصرف برق دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: از آن جایی که با آغاز فصل گرما مصرف برق افزایش پیدا می‌کند ضرورت دارد برای روشن ماندن چراغ منازل و واحد‌های تجاری مصرف بهینه برق جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز صنعت برق کشور برای مشترکان خود، علاوه بر اهدای پاداش ۲۰ برابری مبلغ برق، جوایز متنوع دیگری را هم در نظر گرفته است که مشترکانی که میزان مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند به ازای هر کیلوات ساعت بین پنج هزار ریال تا ۲۰ هزار ریال پاداش دریافت خواهند کرد.

چاهی افزود: همچنین این پاداش برای خانواده‌هایی که زیر الگوی ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه برق مصرف کنند نیز اعطا خواهد شد که البته این موضوع حتی می‌تواند باعث رایگان شدن مبلغ قبض برق آن‌ها هم شود.

او گفت : لپ تاپ، لوازم خانگی، گوشی موبایل، تبلت و بسته‌های اینترنت رایگان هم به مشترکان اهدا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با نصب برنامه کاربردی Ba-Energy بر روی گوشی‌های هوشمند خود و ثبت نام از امتیاز‌های تعریف شده برخوردار و از آن جوایز بهره‌مند شوند.

خراسان شمالی ۴۱۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۳۲ هزار مشترک برق خانگی است.

منبع : ایرنا

برچسب ها: مصرف برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.