طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد پنج شنبه ۲۴ خرداد با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد پنج شنبه، ۲۴ خرداد با حضور میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
 
عباس گودرزی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد با زیربنای بالغ‌بر ۱۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان احداث‌شده است، همچنین تخت‌های بستری از ۳۲ تخت به ۹۶ تخت افزایش یافته است.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: با پیگیری‌ها و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور تجهیزات پزشکی خریداری و به بیمارستان انتقال یافته است.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: علاوه بر بیمارستان و تجهیزات، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهار هزار مترمربع وسعت و ۲۲ اتاق معاینه و کلینیک قلب و گوارش و زنان زایمان و دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.
 
گودرزی ادامه داد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از ۱۲ برابر درمانگاه فعلی افزایش داشته است.
 
عباس گودرزی یادآور شد: هم‌زمان با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد، فاز دوم طرح آغاز و نوسازی و مقاوم‌سازی ساختمان قبلی بیمارستان آغاز خواهد شد. این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: این طرح برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

برچسب ها: افتتاح ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.