برگزاری همایش بسیجیان و رزمندگان در زرند

همایش بسیجیان و رزمندگان شهرستان زرند با حضور مسئولان استانی و محلی در حسینیه سپاه زرند برگزار شد.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش بسیجیان و رزمندگان شهرستان زرند با اشاره به اینکه شهید رئیسی در طول حدود سه سال خدمت اقدامات موثری انجام داد، گفت: در سفری  که از رودبار تا جیرفت با رئیس جمهور شهید داشتیم، متوجه شدم در مسیر گریه می کند و خودش را به واسطه وضعیت مردم سرزنش می‌کند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید چه اخلاص و مظلومیتی داشت، امروز کمتر کسی داریم که خود را به واسطه وضعیت مردم سرزنش کند.

سردار نظری تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور را از دست دادیم؛ این درحالیست که وی در زمان حیات مثل شهید سلیمانی برای نظام و مردم خیر و برکت داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کشور ما مملو از مدیران خدمتگزار و توانمند است، اما آیت‌الله رئیسی طی مدت خدمتش، خدمات ارزشمند زیادی از خود به جای گذاشت.


وی افزود: تشییع با شکوه شهدای خدمت ما را به یاد تشییع جنازه حاج قاسم انداخت.

سردار نظری با اشاره به اینکه وزیر امورخارجه شهید ما یک دیپلمات شجاع و چند بعدی بود، افزود: از وی به عنوان حاج قاسم دیپلماسی نام می‌بردند که این شهید بزرگوار برای پیروزی و اثربخش بودن عملیات وعده صادق اقدامات مهم و موثری انجام داد.

وی انتخابات را یکی از رویداد‌های مهم در پیش رو عنوان کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه برای نظام در منطقه و فرامنطقه‌ای ایجاد قدرت می‌کند و این انتخابات می‌تواند معادلات منطقه را بر هم بزند.

سردار نظری تصریح کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، انتخابات یک حماسه دیگر به دنبال حماسه تشییع شهید جمهور خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.