فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از ساماندهی ۱۷ هزار بسیجی استان در امور قرآنی خبر داد.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در اختتامیه بیست و سومین مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه استان، گفت: امروز گمشده همه ما انسان‌ها توجه به مسائل قرآن در عرصه‌های مختلف زندگی است.

او با بیان اینکه هر جا به سراغ قرآن و دستورات اسلام رفتیم بسیاری از مشکلات ما حل شد، افزود: باید برای اشاعه، درک و فهماندن مبانی قرآنی در جامعه بیش از پیش تلاش شود و نظام آموزشی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور و متولیان امر باید با نگاه ویژه‌تری به این موضوع توجه کنند.

سردار مهدوی اظهار کرد: امیدواریم این فعالیت‌های قرآنی روز به روز بیشتر شود و خداوند به همه ما توفیق استفاده و درک بیشتر، مأنوس شدن با آیات قرآن را بیش از پیش عنایت کند تا تمامی امور زندگی ما بر مبنای قرآن انجام شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) از ساماندهی ۱۷ هزار نفر از بسیجیان استان در زمینه‌های قرآنی در پارسال خبر داد و تصریح کرد: این گونه اقدامات و فعالیت‌های قرآنی را باید به بدنه بسیج و حرکت‌های مردمی متصل کرده و اشاعه داد.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از بانوان شاغل در رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) در رشته‌های مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء و سه جزء شرکت کردند.

افراد برتر و برگزیدگان این مسابقات در شهریور ۱۴۰۳ به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.