رئیس پردیس فرزانگان دانشگاه سمنان از آغاز به کار دانشکده علوم اجتماعی پردیس فرزانگان این دانشگاه تا مهرماه خبر داد و گفت: آزمایشگاه‌های شبکه و کشت سلولی این پردیس نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

ابوالمعالی، رئیس پردیس فرزانگان دانشگاه سمنان گفت: با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، رئیس و اعضای هیأت علمی پردیس و اولین عضو هیأت علمی گروه مددکاری اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی پردیس فرزانگان سمنان، دفتر دانشکده علوم اجتماعی، آزمایشگاه شبکه و آزمایشگاه کشت سلول در پردیس فرزانگان افتتاح شد.

وی افزود: براساس ساختار سازمانی مصوب پردیس فرزانگان در صورت‌جلسه مرکز هیأت‌امنا مورخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ مجوز تأسیس دانشکده علوم اجتماعی صادر و در حال حاضر با سه عضو هیأت علمی متخصص تا مهرماه پیش رو در محل پردیس فرزانگان جهت جذب نخستین دوره رشته مددکاری اجتماعی آماده به کار می‌شود.

ابوالمعالی افزود: پردیس فرزانگان تلاش دارد با توجه به بازار کار مناسب رشته مددکاری اجتماعی و استقبال متقاضیان و با همراهی معاونت آموزشی دانشگاه سمنان و جذب دانشجو در مهرماه ۱۴۰۳ فعالیت این رشته را در استان سمنان آغاز کند؛ همچنین دانشکده علوم اجتماعی جهت ایجاد رشته‌های دیگر این دانشکده از جمله مطالعات زنان نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.