معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران گفت: ۱۰ هزار نفر در دهلران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

نعمت الله حاتمی در جلسه کارگروه حاشیه نشینی اظهار کرد: سهم شهرستان دهلران از نهضت ملی مسکن یک هزار و ۱۵۳ واحد است که تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه نظام و دولت رئیس جمهور شهید اقدامات خوبی در بحث خانه دار شدن اقشار مختلف مردم بخصوص اقشار کم درآمد انجام داده است.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اقداماتی خوبی صورت گرفته است، گفت: تا کنون ۹۰۰ قرارداد برای متقاضیان صادر و بیش از ۶۰ نفر نیز پروانه ساخت ساز خود را دریافت کرده‌اند.

حاتمی به آماده سازی ۲ هزار قطعه فاز دوم این طرح اشاره کرد و عنوان کرد: انتظار می‌رود که سرعت عمل در بحث واگذاری به متقاضیان تسریع شود تا مردم که فاقد سرپناه هستند از مزایای این طرح استفاده کنند.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه دهلران گفت: با توجه به اینکه دولت طرح ملی مسکن را دست اجرا دارد هیچ گونه توجهی در بحث ساخت ساز غیر مجاز از سوی دستگاه‌های متولی پذیرفته نیست.

وی افزود: همه دستگاه‌های متولی در بحث جلوگیری از ساخت ساز‌های غیر مجاز باید پای کار باشند و اگر مصوبات کارگروه اجرایی نشود مدیران که ترک فعل می‌کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان دهلران گفت: در را ستای عملیاتی شدن طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر الحاق شده است

بهروز دشتی گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم کار بزرگی برای خانه دار شدن مردم کرد و همه مجموعه همکاران ما برای محقق شدن این اقدام بزرگ پای کار هستند

دشتی با اشاره به اینکه ساخت ساز‌های غیر مجاز در شهر دهلران به حداقل رسیده است؛ گفت: برخی افراد به صورت تیمی در حاشیه شهر اقدام به ساخت ساز می‌کنند که یگان حفاظت اراضی اداره ضمن شناسایی این افراد را در اختیار دستگاه قضا جهت سیر مراحل قانونی قرار داده است

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های خدمات رسان به افراد که اقدام به ساخت ساز غیر مجاز می‌کنند خدمات از جمله انشعاب آب، برق و گاز ندهند.

برچسب ها: ساخت و ساز ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.