کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز

​رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز از کاهش ۳۰ درصدی عوارض پسماند و نوسازی در شیراز خبر داد.

افسانه خواست خدایی بیان کرد: در خصوص تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماند‌های خانگی، واحد‌های تجاری و ساختمانی، ارسالی از کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا توسط اعضای شورای شهر بررسی و تصویب شد. 

او عنوان کرد: بر اساس این مصوبه، مودیانی که تا پایان سال ۱۴۰۳ هزینه پسماند‌های ملک خود اعم از معوق و سال جاری را به صورت نقد پرداخت نمایند، هزینه پسماند خانگی سال جاری ملک آنها با ضریب ۷۰ درصد محاسبه و اخذ می‌گردد که در واقع ۳۰ درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه شورا همچنین از تقسیط عوارض نوسازی، هزینه خدمات پسماند‌های خانگی و واحد‌های تجاری و ساختمانی نیز خبر داد و عنوان کرد: تقسیط این عوارض در پنج قسط ۲۰ درصدی انجام خواهد پذیرفت و در پرداخت به صورت اقساطی هیچ مبلغی بابت سود تقسیط به مبلغ عوارض و بهای خدمات موضوع این مصوبه اضافه نمی‌شود. همچنین صدور مفاصا حساب (پاسخ نقل و انتقال و پایانکار) منوط به تسویه حساب کامل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.