آخرین مراحل نصب علائم ترافیکی و ایمن سازی بزرگراه شهید رییسی

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از ایمن سازی مسیر بزرگراه شهید آیت الله رییسی و تقاطع غیر هم سطح شهید امیر عبداللهیان به منظور افتتاح این پروژه در بیست و ششمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی‌های شهرداری این کلان‌شهر طی روز‌های آتی خبر داد.

بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ به نام بزرگراه «شهید آیت‌الله رئیسی» و تقاطع غیرهمسطح آن به نام «شهید امیر عبداللهیان» نام‌گذاری شده است.

شه دوست شیرازی تصریح کرد: این بزرگراه به طول چهار کیلومتر و عرض ۵۵ متر بااعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومان حدفاصل بزرگراه حسینی الهاشمی تا تقاطع آفرینش احداث‌شده است.

او در بیان اهداف این پروژه افزود: ازجمله اهداف احداث این بزرگراه می‌توان به ایجاد محور کمکی بولوار دکتر حسابی به‌منظور روان‌سازی ترافیک در این محور، اتصال غیرهمسطح بزرگراه «شهید آیت‌الله رئیسی» به کمربندی و افزایش ایمنی تردد شهرک‌های مجاور کمربندی اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح «شهید امیر عبداللهیان» نیز یک تقاطع غیرهمسطح شبدری واقع در تقاطع بزرگراه حسینی الهاشمی و آیت‌الله رئیسی است و بااعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان احداث شده و تقدیم مردم شهید پرور شیراز می‌شود.

شه دوست شیرازی در بیان جزییات مراحل نصب علائم ترافیکی و ایمن سازی این بزرگراه عنوان کرد: نصب ۱۷ تابلوی راهنمای مسیر، ۷۰۷ تابلوی راهنمایی و رانندگی، ۴۵ کیلومتر خط کشی محوری خودرویی، رنگ آمیزی ۴۲۰ متر مربع شابلون، حروف نوشتاری و علائم ترافیکی، نصب ۸۶۰ بازتاب چشم گربه ای، ۱۳۰ عدد گل میخ و ۴۸ عدد استوانه توسط تیم اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز به منظور ایمن سازی مسیر بزرگراه شهید آیت الله رییسی و تقاطع غیر هم سطح شهید امیر عبداللهیان به انجام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.