اعزام قایقران جوان بابلسری به مسابقات قهرمانی آسیا

پارسا علیان قایقران بابلسری برای حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های آرام جوانان آسیا عازم تایلند شد.

علیان پدیده جدیدی قایقرانی مازندران از باشگاه کانو کانادایی بابلسر و از شاگردان ایمان پورعزیز برای حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های آرام جوانان آسیا عازم تایلند شد.

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳سال و جوانان از ۲۵ تا ۲۷ خرداد ماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود و تیم ایران با ۱۸ ورزشکار و ۴ مربی مرد و زن در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان جوانان، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان، ثنا زارع در کانوی بانوان جوانان، عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در کایاک زیر ۲۳ سال مردان، محراب آسایش خورشید، ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در کایاک مردان جوانان، شایان حسینی و محمد عباسی در کانوی زیر ۲۳ سال و پارسا علیان و هورام قاسمی در کانوی مردان جوانان ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

کادرفنی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران زیر ۲۳ سال و جوانان ایران را رعنا بهلولی کمک مربی کایاک بانوان، نادیه تالانک دستیار مربی کانوی بانوان، رضا رئیسی مربی کایاک مردان و شاهو ناصری دستیار مربی کانوی بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.