پارسا علیان قایقران بابلسری برای حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های آرام جوانان آسیا عازم تایلند شد.

علیان پدیده جدیدی قایقرانی مازندران از باشگاه کانو کانادایی بابلسر و از شاگردان ایمان پورعزیز برای حضور در مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های آرام جوانان آسیا عازم تایلند شد.

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳سال و جوانان از ۲۵ تا ۲۷ خرداد ماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود و تیم ایران با ۱۸ ورزشکار و ۴ مربی مرد و زن در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک بانوان جوانان، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر و هستی ناصری در کانوی زیر ۲۳ سال بانوان، ثنا زارع در کانوی بانوان جوانان، عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در کایاک زیر ۲۳ سال مردان، محراب آسایش خورشید، ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در کایاک مردان جوانان، شایان حسینی و محمد عباسی در کانوی زیر ۲۳ سال و پارسا علیان و هورام قاسمی در کانوی مردان جوانان ورزشکاران اعزامی ایران به این رقابت‌ها هستند.

کادرفنی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران زیر ۲۳ سال و جوانان ایران را رعنا بهلولی کمک مربی کایاک بانوان، نادیه تالانک دستیار مربی کانوی بانوان، رضا رئیسی مربی کایاک مردان و شاهو ناصری دستیار مربی کانوی بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.