کلاس توجیهی پیش فصل ناظران و نمایندگان فوتبال استان مازندران در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

کلاس یک روزه توجیهی پیش فصل ناظران و نمایندگان فوتبال استان مازندران در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به منظور بروزرسانی آخرین تغییرات قوانین برگزاری و انضباطی و مرور نکات برگزاری مسابقات در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برپا شد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران، سهرابی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران، پازوکی دبیر هیات فوتبال، شجاعی رئیس کمیته انضباطی، صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار و ۱۰۰ ناطر مرد و زن فوتبال مازندران در کلاس پیش فصل ناظران و نمایندگان فوتبال استان مازندران حضور یافتند.

سهرابی، پازوکی، شجاعی و کیانی، کسانی بودند به بیان و تشریح قوانین و مقررات در خصوص نظارت مسابقات پرداختند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در آئین گشایش این دوره آموزشی گفت: بسیار خوشحالیم که برای سومین سال متوالی این کلاس را به بهترین شکل برگزار کرده ایم و باید از این بابت از مسئولین کمیته مسابقات و همچنین عزیزان هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار و همکارانشان تقدیر و تشکر کنم.

او افزود: هیات فوتبال مازندران به عنوان یکی از هیات‌های برتر در برگزاری مسابقات در کشور شناخته می‌شود که این عنوان قطعا حاصل زحمات شماست و ما قدردان تلاش هایتان هستیم.

رئیس هیات فوتبال مازندران در پایان گفت: امیدوارم تا این کلاس برای شما ناظران و نمایندگان گرامی که بدون شک یکی از مهمترین ارکان برگزاری مسابقات فوتبال هستید؛ مثمرثمر واقع شود و فصل پیش رو مسابقات بهتر و منظم تری را با کمک شما عزیزان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار