سرهنگ رضایی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پراید به رانندگی پسربچه‌ای ۱۰ ساله، به والدین در خصوص در اختیار گذاشتن وسایل نقلیه به فرزندان کم سن و سال هشدار داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: ماموران پلیس راه هنگام گشت زنی در محدوده شهر متوجه حرکات نا متعارف یک دستگاه خودروی پراید شده و پس از نزدیک شدن به خودرو و متوقف کردن آن با یک پسربچه کم سن و سال پشت فرمان روبرو شدند.

وی افزود: در ادامه این خودرو توقیف و ضمن تماس با والدین این پسربچه مشخص شد بدون اطلاع آن‌ها اقدام به تردد با خودرو به مقصد بیرون شهر کرده است و به سبب مهارت ناکافی ممکن بود، برای خود و دیگر خودرو‌های عبوری و حتی عابران پیاده مشکل ایجاد کند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر مراقبت بیشتر والدین از فرزندان به خصوص در ایام تعطیلی مدارس و در اختیار نگذاشتن وسایل نقلیه به فرزندان کم سن و سال تصریح کرد: واگذاری خودرو به افراد فاقد مدارک رانندگی بر خلاف مقررات است و حتما حادثه ساز خواهد بود؛ از اینرو اینگونه خودرو‌ها به توقفگاه منتقل و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اگر در غرب اتفاق میافتاد
پسر ده ساله را از خانواده اش میگیرند و
میگویند لیاقت پدر و مادر بودن ندارید و
به خانواده سفید پوست غربی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تیتر خبر میتونه این باشه بی احتیاطی کودک ۱۰ ساله باعث کشته شدن بچه ۴ ساله شد یا تصادف کودک ۱۰ ساله با پیرمرد ۷۰ ساله .مراقب بچه ها باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه بعضی‌ها فخر فروشی هم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جریمه ۱۰ میلیونی یا خواب ماشین به مدت ۳ ماه همه چی رو به حالت عادی برمیگردونه