ترامپ، بایدن را به امضای فرمان اجرایی برای قاچاق انسان متهم کرد

ترامپ با انتقاد از فرمان اجرایی بایدن درخصوص مرز‌های جنوبی، رئیس جمهور آمریکا را به امضای فرمان اجرایی برای قاچاق انسان متهم کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه انتقادات خود از سیاست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی این کشور، او را به امضای فرمان اجرایی برای قاچاق انسان متهم کرد.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، ترامپ در تجمع حامیان خود در روز یکشنبه به اقدام اجرایی اخیر بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مرز جنوبی این کشور به انتقاد از او پرداخت. ترامپ معتقد است که این اقدام حامی تهاجم، تشویق به قاچاق انسان و  به ویژه حامی قاچاقچیان مواد مخدر است.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که بایدن، سه‌شنبه گذشته، یک اقدام اجرایی مربوط به پناهجویان در مرز جنوبی آمریکا را اعلام کرد. جایی که میانگین تعداد افرادی که در یک دوره هفت روزه وارد گذرگاه‌های مرزی آمریکا می‌شوند بیش از ۲۵۰۰ نفر است.

پیش از این، دوشنبه گذشته، جو بایدن به دونالد ترامپ حمله کرد و او را برای اولین بار از زمانی که رقیب جمهوری خواهش در یک محاکمه جنایی تاریخی در هفته گذشته مجرم شناخته شد، به عنوان یک جنایتکار محکوم توصیف کرد.

هیات منصفه دونالد ترامپ را به ۳۴ فقره جعل سوابق تجاری در رابطه با پرداخت پول به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن که گفته می‌شود ترامپ با او رابطه داشت، محکوم کرد.ترامپ اتهامات علیه خود را رد و همچنین از توصیف پول پرداخت شده به عنوان پول سکوت انتقاد کرد و در عوض آن را به عنوان توافق استاندارد عدم افشا توصیف کرد. او همچنین پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ از این پرونده به عنوان نوعی مداخله در انتخابات یاد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر برگزار شود و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که دونالد ترامپ محتمل‌ترین نامزد انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه است و انتظار می‌رود او با جو بایدن نماینده حزب دموکرات روبرو شود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جنگ داخلی در آمریکا درحال شروع است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شیاطین در جسم سیاسیون غربی وآمریکایی
آخرین اخبار