برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال در تبریز

مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال جام سید شریف در میدان شهید بهشتی تبریز برگزار شد.

 مسابقات بسکتبال جام سید شریف با حضور ۱۰ تیم از شهر‌های مختلف کشور به میزبانی شهرداری منطقه ۸ تبریز در سنگ فرش میدان شهید بهشتی برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه ۵ تیمی تقسیم شده و به رقابت با هم پرداختند.

در پایان دور گروهی مرحله پلی آف و نیمه نهایی تیم‌های رادین تایباد خراسان و مکران فندق تهران برگزار کننده دیدار نهایی تعیین شدند که تیم خراسانی با نتیجه ۲۲-۱۷ مقابل تیم تهرانی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

همچنین در دیدار بر سر کسب رتبه سوم دو نماینده آذربایجان شرقی از مراغه و تبریز مقابل هم صف آرایی کردند که در خاتمه تیم انرژی سازان مراغه با نتیجه ۲۰-۱۸ تیم آسمان تبریز را شکست داد و عنوان سوم را از آن خود کرد.

از نکات قابل اشاره برگزاری مسابقات می‌توان به حضور هوشیار شهردار تبریز، ستوده نژاد مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، منیری فر شهردار منطقه ۸ تبریز، و پیشکسوتان بسکتبال در جریان برگزاری رقابت‌ها اشاره داشت.

شایان ذکر است این مسابقات طی دو روز با مشارکت شهرداری منطقه ۸ و هیات بسکتبال استان در سنگفرش میدان شهید بهشتی برگزار شد که با استقبال قابل توجهی از سوی علاقمندان به بسکتبال مواجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.