سهم اشتغال امسال شهرستان کبودراهنگ یک هزار و ۵۹۹ نفر است که تاکنون ۳۵۸ نفر در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

فرماندار کبودراهنگ در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کبودراهنگ گفت: راه اندازی درگاه ملی مجوز‌ها یکی از مهمترین اقدامات شهید رییسی در دولت سیزدهم برای تسهیل و بهبود فرآیند کسب و کار‌ها بود که امروز نقشی تعیین کننده در فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی کشور دارد.
مسلم غلامی گفت: از ظرفیت‌های روستا‌ها برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال، مانند روستا‌های کردآباد، ویان و طاهرلو نباید غافل شد.

او همچنین گفت: راه اندازی شهرک‌های صنعتی اورقین و بشیک تپه در دستور کار است و در شهرک صنعتی اورقین چندین واحد مستقر شده اند.

مسئول بنیاد علوی استان همدان هم گفت: در شهرستان کبودراهنگ برای پرداخت تسهیلات ۱۷۰ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون به ۱۳۰ پرونده تسهیلات پرداخت شده است و مابقی تا ۵ روز اینده پرداخت می‌شود.

مرتضی هوشیار گفت: بنیاد علوی طرح حیات را برنامه ریزی، تدوین و ابلاغ کرده است که هدف آن حمایت از اشتغال و تولید و سلامت محرومان است.

او همچنین گفت: با فعالیت بنیاد علوی یک هزار خانوار در استان همدان صاحب مسکن شدند که ۱۵۰ واحد مربوط به شهرستان کبودراهنگ است.

مسئول بنیاد علوی استان همدان گفت: آبرسانی به مناطق محروم و ساخت و ترمیم جاده‌ها از دیگر خدمات بنیاد علوی است و بنیاد علوی در بحث گلخانه‌های کوچک مقیاس، پای کار است و بخشی از سهمیه ما در بخش صنایع دستی اختصاص پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار