آغاز عملیات روکش آسفالت محور عشق آباد _ بردسکن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از شروع عملیات آسفالت حفاظتی ۲۵ کیلومتر از محور ارتباطی عشق آباد _ بردسکن در بخش دستگردان خبر داد.

حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته شده، طرح آسفالت حفاظتی ۲۵ کیلومتر از محور ارتباطی عشق آباد _ بردسکن در بخش دستگردان شهرستان طبس با جدیت در حال پیگیری بوده تا برای رفاه حال استفاده کنندگان جاده‌ای بالاخص مردم سختکوش بخش دستگردان ظرف کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن به بهره برداری ترافیکی برسد.

او در خصوص جزئیات این عملیات عمرانی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده در زمینه کیفیت رویه این محور جاده ای، تمهیدات لازم در نظر گرفته شد تا ظرف امسال برای ۲۵ کیلومتر از مقاطع اولویت دار، روکش آسفالت حفاظتی به اجرا درآید.


بیشتر بخوانید


حیدری بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای بهسازی راه‌های بین شهری و روستایی شهرستان طبس اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که امید می‌رود با برنامه ریزی‌های انجام شده بخش قابل توجهی از راه‌های اصلی و فرعی و روستایی تجدید روکش آسفالت شود که بهبود سرویس دهی و ارتقای قابلیت تردد برای تمامی استفاده کنندگان این راه‌ها از جمله نتایج مورد انتظار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار