رئیس ستاد انتخابات کشور درباره برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها نکاتی را بیان کرد.

سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری بیان کرد: جا دارد یادی کنیم از تمام شهدایی که تصاویر بلندشان شاهد و ناظر این جلسه است و سپاسگذارم از زحمات صدا و سیما به ویژه در اقداماتی که در دوره اول و دوم انتخابات مجلس انجام دادند و در استمرار آن هم در انتخابات ریاست جمهوری در حال انجام است.

وی ادامه داد: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی در حوادثی که منجر به کوتاه شدن زمان یک دولت میشود مسئولیت اجرای انتخابات بر عهده وزارت کشور و مسئولیت نظارت بر انتخابات برعهده شورای نگهبان است، ازشورای نگهیان تشکر میکنم که با تلاش شبانه روزی باعث شد تا ۶ نامزد محترم که واجد شرایط هستند به مردم معرفی شوند. کمیسیون بررسی تبلیغات ذیل هیات اجرایی مرکزی انتخابات انجام وظیفه میکند و موظف است به رعایت قانون در بررسی و کنترل برنامه‌هایی که در صدا و سیما پخش میشود.  

شاهچراغی افزود: آنچه که قطعی است توجه به قانون است و با توجه به شناختی که از نامزد‌های محترم داریم انشاالله هرآنکس را که مردم تشخیص دهند در این جایگاه خواهند نشست، انشالله همراه با هم و در کنار هم انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.  برابر قانون نمایندگانی از شورای محترم نگهبان، دستگاه قضایی و وزارت کشور و صدا و سیما حضور دارند، برنامه‌ها رصد میشود و انشالله به بهترین نحو این کار انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خاطر نشان کرد: هیات اجرایی که برابر قانون با مسئولیت وزیر کشور شکل میگیرد ناظر بر اقدامات کمیسیون است و ما در جلسات مکرری که برگزار میشود  تا روز نهایی انتخابات گزارشات، تعاملات و... را ارائه خواهیم کرد و انشالله به نحو شایسته از پس این وظیفه برخواهیم آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان نیومده میخواد ظریف رو وزیر خارجه کنه،مشخصه که میخواد کشور. و هشت سال معطل مذاکرات بی فایده کنه
ایشان برای خوش خدمتی به میلیاردرها تشریف آوردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روح شهید جمهور شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
رای بی رای هر کیو خودتون دوس داشتین تایید کردینار الان مشخصه کی رییس جمهور مردمم هالو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اینها با کلید 8 سال مردم رو بیچاره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
زحمت نکشید همه شون رو مردم می‌شناسند، عملکردهاشون هم معلومه و البته شعارهای تبلیغاتی شون که ای من فلان میکنم و تورم رو کم می کنم و دلار میاد پایین و غیره و غیره و غیره... آفتابه لگن هفت دست شام ونهار هیچی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دولت های ۳۵ سال گذشته : ۸ سال هاشمی، ۸ سال خاتمی، ۸ سال احمدی نژاد، ۸ سال روحانی فقط ۳ سال رئیسی اونوقت تمام مشکلات کشور افتاده گردن انقلابیا! فقط ۲۴ سال گروه اصلاحات و همفکراشون کشور رو دست گرفتن! بازگشت به عقب یعنی رای به امثال پزشکیان!
آخرین اخبار