مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: برای شناسایی و برخورد با انشعابات غیر مجاز آب اکیپ‌های اجرائیات ویژه تشکیل شد.

 غلامحسین لکزائیان پور گفت: با توجه به شروع فصل گرما و بالا رفتن میزان مصرف آب در منطقه‌ی سیستان، اکیپ‌های اجرائیات و برخورد با افراد متخلفی که اقدام به انشعاب گیری غیر مجاز از شبکه‌های توزیع آب می‌کنند تشکیل و فعال شد.

وی بیان کرد: متاسفانه با قطع شدن آب در انهار و کانال‌های منطقه، بعضی از افراد سودجو اقدام به برداشت غیر مجاز ازشبکه آب آشامیدنی برای مصرف غیرشرب و آبیاری گلخانه‌ها و اراضی کشاورزی می‌کنند که این موضوع سبب ایجاد افت فشار شدید آب در برخی روستا‌های پائین دست شبکه شده است.

لکزائیان پور تشکیل و فعالیت شبانه روزی اکیپ‌های اجرائیات در شهرستان زهک را جهت جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز از شبکه، بسیار موثر و ضروری دانست و از همکاری بسیار خوب دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان در این خصوص تشکر و قدردانی نمودند.

وی ادامه داد: در این مسیر دهیاران، اعضای شورا‌های اسلامی روستایی، ریش سفیدان و معتمدین محلی برای مقابله با انشعاب گیری غیر مجاز از شبکه آب آشامیدنی توسط افراد متخلف، باید در کنار امور آب و فاضلاب شهرستان باشند و این مجموعه را یاری کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک گفت: در صورت همکاری و همراهی شهروندان با اکیپ‌های اجرائیات در مقابله با افراد سودجو و جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز آب از شبکه تابستان بدون قطعی و افت فشار آب در شهرستان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار