عبدالملکی گفت: مناطق آزاد تجاری و صنعتی در برنامه‌های فرهنگی خود بخصوص اربعین حسینی باید نوآوری داشته باشند.

حجت الله عبدالملکی نماینده ویژه رییس جمهور در مناطق آزاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور در منطقه آزاد اروند گفت: هدف مناطق آزاد و اقتصادی در اربعین حسینی امسال ارتقاء کیفیت خدمات به زائران است و حداکثر خدمات به آنان در گذرگاه‌های اربعین مناطق آزاد ارائه خواهد شد.

او با اشاره به عبور ۳ میلیون زائر در سال ۱۴۰۲ از گذرگاه‌های مرتبط با اربعین حسینی در مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور افزود: اربعین حسینی بعنوان فرهنگ تمدن ساز نقش مهمی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دارد.

آقای عبدالملکی می‌گوید: حرکت اربعین،‌ پیام ناب انقلاب اسلامی را به عنوان یک حرکت تمدنی به جهانیان معرفی می‌کند و نیاز است برای تقویت آن از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نماینده ویژه رییس جمهور در مناطق آزاد با اشاره به وجود ۴۸ منطقه آزاد تجاری و صنعتی کشور اضافه کرد: مدیریت در مناطق آزاد دولت رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی، انقلابی و اسلامی است و نگاه ویژه به مسائل فرهنگی شده‌است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور گفت: مناطق آزاد تجاری و صنعتی در برنامه‌های فرهنگی خود بخصوص اربعین حسینی باید نوآوری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.