رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران کشور جام شهدای خدمت عصر امروز با قهرمانی تیم تهران در سواحل منطقه سنگاچین شهرستان بندر انزلی خاتمه یافت.

در رقابت‌های کشتی ساحلی کارگران کشور (جام شهدای خدمت) که با حضور ۱۳ تیم در ۴ وزن به میزبانی هیئت ورزش کارگری گیلان برگزار شد، تیم تهران موفق شد با کسب ۷۵ امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

تیم کشتی ساحلی کارگران مازندران با کسب ۶۰ امتیاز نائب قهرمان کشور شد، تیم فارس نیز با ۵۱ امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت. 

تیم کارگران گیلان با کسب ۵۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در رقابت‌های انفرادی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدجواد میرزاییان از لرستان، در وزن ۸۰ کیلوگرم محمدرضا عسگرپور از فارس، در ۹۰ کیلوگرم زین‌العابدین علیمرادی از تهران و در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم سجاد بوداغی از مازندران قهرمان شدند.

رقابت‌های کشتی ساحلی و کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور (جام شهدای خدمت) از صبح امروز (یکشنبه ۲۰ خرداد ماه) با حضور حدود ۲۵۰ ورزشکار در منطقه سنگاچین بندر انزلی برگزار شد که در پایان نفرات برتر به اردو تیم‌های ملی دعوت خواهند شد.

در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور جام شهدای خدمت که ۱۷ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و در ۱۰ وزن در مجموعه ورزشی تفریحی کارگران منطقه سنگاچین بندر انزلی برگزار می‌شود، امشب با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر خاتمه خواهد یافت.

 منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.