سیزدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان‌های کشور در تبریز آغاز شد.

سیزدهمین گردهمایی مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان‌های کشور با عنوان هدایت خلاق نظارت فعال در تبریز در حال برگزاری است و بررسی راهکار‌های موثر و خلاقانه به منظور ارتقای هدایت و نظارت در جمعیت هلال احمر محور اصلی این نشست دو روزه است.

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاحیه این نشست ارتقای فرهنگ دینی در پرتو هدایت و نظارت را مهمترین هدف این گردهمایی خواند و هم اندیشی و نقد و بررسی عملکرد و نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی یک ساله، تعامل و همفکری، آشنایی بیشتر با وظایف، انتقال تجربیات فرهنگی، بررسی مشکلات و معرفی و تقدیر از افراد موفق در این حوزه را برنامه‌های اصلی این گردهمایی بیان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به تلاش حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خلاقیت و نوآوری در هدایت و راهنمایی، نظارت بر تعهدات بین المللی، حسن اجرای قوانین، نظارت بر دریافت و هزینه کرد کمک‌های مردمی ، موقوفات و سیاستگذاری، آموزش، تبلیغ و ترویج اصول اعتقادی و فرهنگی را از اولویت‌های این حوزه برشمرد.

وی وظیفه و مسئولیت روحانیت در پاسخگویی به شبهات را یادآور شد و افزود: امروز که دشمنان با امکانات فراوان و جنگ نرم تبلیغاتی دائما در حال شبهه افکنی و حاشیه سازی هستند روحانیون مسئولیت سنگینی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.