۲۵ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره هنری «فانوس» در همدان است. 

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های ایثارگران به زبان هنر مرحله استانی هشتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان برگزار می‌شود.

نقش ولایت و رهبری در پیشبرد دفاع مقدس و آرمان‌ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رسالت تداوم و آرمان‌های دفاع مقدس، سنگر جهاد تبیین، فرهنگ، علم و هنر و جبهه، جنگ ترکیبی استکبار جهانی، مدافعان حرم و شهدای امنیت، سبک زندگی رزمندگان و شهدا، از شهید بودن تا شهید شدن، سفر‌های راهیان نور و نسل امروز، تاثیر بازدید از مناطق یادمان‌های دفاع مقدس بر زائرین راهیان نور به ویژه نسل جوان از موضوعات جشنواره به شمار می‌رود.

هنر‌های نمایشی شامل تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و نمایش‌نامه، هنر‌های تجسمی شامل عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر، فیلم شامل داستانی کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ، موسیقی و سرود شامل موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود، رادیویی شامل نمایش رادیویی و پادکست، بخش ویژه دانش آموزی شامل تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش آموزان، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای از بخش‌های این جشنواره است.

آثار تولیدی باید مربوط به سال ۱۴۰۲ باشد و در بخش دانش‌آموزی تولید آثار هنری با امکانات و ارائه در حد توان دانش آموزان مورد تایید هیئت داوران است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان قائم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، مدیریت هنری و امور سینمایی ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم فراخوان با شماره‌های ۰۹۱۸۴۴۲۸۲۲۴ و ۰۹۱۲۷۱۱۶۱۸۸ تماس بگیرند.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.