مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: سومین پایگاه اورژانس بانوان آذربایجان‌غربی امروز در این شهرستان با حضور مسئولان افتتاح شده است.

 علی حسین‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در آیین افتتاح پایگاه اورژانس بانوان گفت: سومین پایگاه اورژانس در محل بیمارستان قدیم و با چهار نیروی خانم راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این پایگاه ویژه بانوان به منظور ارتقای سطح سلامت، رفاه شهروندان و ارائه خدمات بهتر اورژانس ۱۱۵ به بانوان ایجاد شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه براساس قانون برنامه هفتم توسعه ۳۰ درصد پایگاه‌های اورژانس باید ویژه بانوان باشد، افزود: آذربایجان‌غربی با دارا بودن سه پایگاه اورژانس ویژه بانوان در سطح کشور پیشرو است.

حسین زاده تاکید کرد: با افتتاح دیگر پایگاه‌های اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت در مرکز فوریت‌های پزشکی استان خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان یادآور شد: مرکز فوریت‌های پزشکی بوکان دارای پنج پایگاه شهری و جاده‌ای در سطح شهرستان است که به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: از مجموع پایگاه‌های امدادی سطح این شهرستان، ۲ مرکز جاده‌ای در مسیر جاده شاهین‌دژ و میاندوآب و سه مرکز در مناطق شهری است.

مرکز فوریت‌های پزشکی بوکان دارای ۹ دستگاه آمبولانس مجهز به امکانات پزشکی به روز است.

بوکان با داشتن ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.