تداوم بارش‌ها در نواحی غربی کشور تا پایان هفته

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در نواحی غربی کشور بارندگی تا پایان هفته تداوم دارد.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تا پنج روز آینده با توجه به گذر موج در مناطق  غربی کشور شاهد بارش باران خواهیم بود و در سایر مناطق  کشور جوی  آرام حاکم است‌.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه در مناطقی از شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌هایی مثل همدان، مرکزی و جنوب قزوین، همچنین در جنوب شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان در ساعت‌های بعد از ظهر بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید ادامه خواهد داشت.

ضیائیان با بیان اینکه  روز دوشنبه در مناطقی از غرب کشور و استان قزوین در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده رخ می‌دهد گفت:  روز دوشنبه شرایط برای تشکیل گردوخاک بر روی کشور عراق وجود دارد که باعث کاهش کیفیت هوا برای مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور خواهد شد.

وی یاد آور شد: این بارش‌ها تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت بنابراین هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها و احتمال وقوع روان آب در شهرهای غربی کشور وجود دارد‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تداوم داغی
آخرین اخبار