فرماندار ویژه مهاباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دستاورد‌های دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند تا شور و اشتیاق برای مشارکت در انتخابات پیش‌رو بیشتر شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه شورای اداری، گفت: در طول سه سال عمر دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام شده است که باید این دستاورد‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران از تریبون مساجد، دیدار با مردم و مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها می‌توانند دستاورد‌های دولت را برای مردم تشریح کنند و مدیرانی که توانایی بیان اقدامات و برنامه‌های خود را ندارند، شایسته مدیریت هم نیستند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای رئیس جمهور و همراهانش، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی الگوی یک مدیر توانمند و انقلابی برای تمامی مدیران است و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و گوششی دریغ نمی‌کرد.

وی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سفر به شهرستان مهاباد در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار را برای احداث بیمارستان مهاباد اختصاص داد و دستور احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و تعریض جاده مهاباد ارومیه و مهاباد میاندوآب را صادر کردند.

عباسی با اشاره به مساله انتخابات نیز  در ادامه گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر ماه، به مانند دژ محکمی در برابر هجمه‌های دشمنان است و این انتخابات مانند سنگری برای دفاع از کشور به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۰۵ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دست ساخت است و ۱۵۷ کلاس درس تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین در خصوص درآمد‌های مالیاتی نیز گفت: بخش زیادی از مالیات وصول شده برای کمک به عمران و آبادانی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود و سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای این منظور به شهرستان برگشت داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.