فرماندار شهرستان بستان آباد گفت: مسئولین شهرستان بستان آباد براساس طرح چله خدمت و تا چهلم شهدای خدمت برای خدمت رسانی به مردم منطقه بیش از ۲۵ طرح خدماتی ،عمرانی و صنعتی را برای استفاده مردم عزیز آماده بهره برداری خواهند کرد.

علیرضا توری در جلسه شورای اداری این شهرستان بااشاره به قطعی‌های مکرر آب شرب در ماه‌های ابتدایی از سال گفت:قطعی‌های مکرر آب شرب در بستان آباد مردم را در خصوص روزها و ماه‌های پیش رو نگران کرده و علیرغم تذکرات و هشدار‌های لازم، تاکنون اقدامات موثری از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام نگرفته است.

وی تاکید کرد: مشکلات مربوط به انتقال آب سد کلقان تقریبا مرتفع شده و باید اداره منابع آب و آبفا برای آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب سد کلقان، هرچه سریعتر اقدام نمایند.

وی همچنین از ادارات بویژه راهداری، راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و آب و آبفا خواست محدودیت فصل کاری در منطقه را برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و اتمام سریعتر طرح‌های احرایی مد نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان بستان آباد وضعیت راه‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی شهرستان را اسف بار خواند وکفت: مردم از وضعیت جاده‌های شهرستان در مسیر‌های اصلی و روستایی گلایه دارند و انتظار دارند مسئولان راهداری هرچه سریعتر نسبت به بهسازی و ساماندهی جاده‌ها اقدام نمایند.

توری در این رابطه ادامه داد: هرچند روی کاغذ و طبق اعلام مسئولان راهداری بیش از ۷۰ یا ۸۰ درصد جاده‌های مواصلاتی شهرستان آسفالت هستند، اما بخش وسیعی از این جاده‌ها تخریب و نیازمند بازسازی هستند.

حجت الاسلام متقی نیا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در جلسه شورای اداری شهرستان خطاب به مسئولان کفت:کار‌های زمین مانده و نیمه کاره را تاقبل از انتخابات به سرانجام برسانید.

دادستان بستان آباد نیز گفت: پیشبینی‌های لازم را برای موارد بحرانی داشته باشید چطور ممکن است چندین ساعت آب شربی که مردم در به در دنبال آن هستند ساعت‌ها در میدان اصلی شهر به هدر برود، اما به دلایل مختلف در انجام تکلیف قانونی تعلل شود.

حجت الاسلام متقی نیا از اجرای قاطعانه و مدبرانه طرح نور و صیانت از عفت عمومی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر کرد.

وی در ادامه با تقدیر از مردم و خیرین بویژه تعدادی از جوانان در راه اندازی پویش خیرخواهانه که منجر به آزادی بک جوان زندانی و محکوم به قصاص شد گفت: این اقدام خیرخواهانه که همدلی و همکاری مردم خیرخواه در جای جای شهرستان و کمک به این طرح، را نشان داد اقدامی قابل تقدیر و پسندیده بود که با میدان داری عده‌ای جوانان خیر و همراهی معتمدین و مسئولان به سرانجام رسید.

امام جمعه بستان آباد هم بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ان شالله همه باید تلاش کنیم حماسه بدرقه شهدای خدمت به حماسه انتخابات ختم شود.

حجت الاسلام غفاری هم از همت و قدرشناسی مردم در همه مناطق و روستا‌های شهرستان در برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدای خدمت تقدیر کرد و افزود: الحمدلله مردم هم در قدرشناسی و هم در حماسه آفرینی در صحنه‌های مختلف جلوتر از مسئولین حرکت می‌کنند و بر مسئولان و مدیران ادارات هم وظیفه است که برای حل مشکلات مردم تا قدر امکان تلاش و مجاهدت کنند.

وی درادامه توجه به آسیب‌های فرهنگی ازجمله حجاب و عفاف، پیشگیری از خودکشی و کاهش فشار‌های روانی رایادآور شد وگفت: همه مسئولان به عواقب و وجهه‌های فرهنگی اقدامات وگفتار خود وآثار آن بر روح و روان مردم دقت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بستان آباد  ازبی برنامگی و تعلل آبفا درحل مشکل کمبود آب وقطعی‌های اعلام نشده آب در شهر بستان آبادگلایه کردوگفت: جلوگیری وقطع انشعاب‌های غیرمجاز بویژه درحاشیه شهر‌ها و روستاها، بهسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی وتامین منابع آب جدید برای حل مشکل آب شرب منطقه ضروری است که بایستی تاکنون انجام می‌گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.