زمان اعلام اسامی کاندیدا‌های ریاست دوومیدانی مشخص شد

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی از اعلام اسامی تایید صلاحیت‌ها و اسامی کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون تا ظهر فردا خبر داد.

در حالی که مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال  قرار است روز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شود، اما هنوز اسامی تایید صلاحیت‌ها و کاندیدا‌ها مشخص نشده است.  

معتمدی سرپرست  دبیری فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای ما هم جای سوال دارد که از این ۱۰ نفری که از کمیسیون تطبیق رد شدند و سوابق مدیریتی شان تایید شد اکنون چه کسانی تایید صلاحیت شدند و چه افرادی تایید صلاحیت نشدند. البته مسئولان وزارت ورزش قول دادند تا فردا ظهر تایید صلاحیت‌ها و اسامی کاندیدا‌ها مشخص شود.  

او افزود: من در وزارت ورزش بودم و مسئولان گفتند تا فردا ظهر تایید صلاحیت‌ها و اسامی کاندیدا‌ها  اعلام می‌شود.

امیدوارم هر چه سریعتر کار‌ها انجام شود، چون هم دوستان باید بدانند در چه وضعیتی هستند و هم کسی که می‌خواهد رای بدهد باید بداند به چه کسی می‌خواهد رای بدهد.  

معتمدی درباره اینکه از تایید شدگان انتخابات اطلاعی ندارد، گفت: نه، با توجه به اینکه تایید صلاحیت‌ها هنوز اعلام نشده در جریان نیستم. ان شا الله تا روز دوشنبه آمادگی را به حداکثر می‌رسانیم تا مجمع انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی را  باصلابت، خنثی و بدون جهت برگزار کنیم.  

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار